با تأسف خبر رحلت آیت الله حاج شیخ عوض علی توکلی ورسی امام جمعه و معاون دفتر مرجع فقید حضرت آیت الله العظمی محقق کابلی(ره)

اخبار بازدید: 816

اِنّا لله و اِنّا اِلیهِ راجعُون

با تأسف خبر رحلت آیت الله حاج شیخ عوض علی توکلی ورسی امام جمعه و معاون دفتر مرجع فقید حضرت آیت الله العظمی محقق کابلی(ره) در بامیان را دریافت کردیم و شدیداً متأثر شدیم.
استاد توکلی ورسی از جمله عالمان خیراندیش و با اخلاصی بود که سراسر عمر شریفش را در راه تعلیم، تعلّم و تبلیغ معارف اسلامی صرف کرد و در عرصه های مختلف مصدر خدمات بود. در آغاز مرجعیت مرجع فقید(ره) از فعالان و اعضای دفتر مرکزی، سپس امامت جمعه و معاونت دفترِ بامیان را به عهده داشت و در عین حال از مسؤلین و اساتید مدرسه علمیه ولی عصر(عج) نیز بود. بدون شک، فقدان این عالم بزرگوار برای مردم منطقه یک ضایعه و مایه تأسف است.
مصیبت وارد را به مردم شریف بامیان، ارادتمندان، شاگردان، بستگان و فرزندان ایشان تسلیت گفته و برای آن فقید سعید غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و اجر از پیشگاه خداوند متعال مسألت می نماییم.
محمدحسن عارفی
مسؤل دفتر مرکزی مرجع فقید حضرت آیت الله العظمی محقق کابلی (ره) زیرنظر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی فاضلی بهسودی (مدظله العالی)
1399/10/22 مطابق 27 جمادی الاول 1442

 

چاپ